Vanhankaupungin joulukalenteri

Vanhankaupungin joulukalenteri avautuu myös tänä vuona!!! Vanhankaupungin yhdistyksellä on ikioma joulukalenteri!

Jouluikkuna avautuu joka päivä jouluaattoon asti yhdessä Vanhankaupungin viehättävistä taloista. Selvitä, mistä löydät tämän päivän ikkunan vihjeiden avulla, jotka löydät yhdistyksen verkkosivuilta www.gamlastaniekenas.fi

Tänäkin vuonna järjestämme joulukalenteriin liittyvän kilpailun. Kilpailu julkistetaan 1. joulukuuta yhdistyksen verkkosivuilla www.gamlastaniekenas.fi joulukalenterin avauduttua.

Tänä vuonna yhdistys arpoo myös yllätyspalkinnon kaikkien tämän vuoden kilpailuun osallistuneiden kesken.

Tule koko perheen kanssa hauskalle ja leikkisälle kävelylle Tammisaaren vanhaan kaupunkiin joulua odotellen!