Värikkäät pääsiäismunat Vanhassa kaupungissa

Tilaisuus onnistui yli odotusten. Liki 2000 osallistujaa kiersi vanhassa kaupungissa!! Arvonta on suoritettu. Yhdistys onnittelee kaikkia voittajia!!!

Gamla Stan i Ekenäs rf. - Gamla stans förening. vill tacka alla de nästan 2000 deltagarna som deltog i påskens äggsökning i Gamla Stan i Ekenäs under påskaftan.

Dragningen är klar:

Storpris 3 kilo påskgodis - vinnare Sabin Sundström

1 Tröstpremie 600 gr. Påskgodis - vinnare Linn Blomberg

2 Tröstpremie 600 gr. Påskgodis - Amanda Halm

Föreningen vill gratulera varje vinnare !!!

Samtidigt vill föreningen önska kjaiken en glad vår !!!

1-5.4.2021

Välkommen till påskäggsbåten i Gamla stan. Ekenäs Old Kauping Association har placerat åtta färgglada påskägg i Gamla stan som du måste hitta.

Båten startar från Raippatori i Gamla stan från den röda brevlådan. Ta en karta / svarskupong från rutan. Platserna för åtta färgglada påskägg är markerade på kartan. För varje påskägg finns det en fråga du bör svara på, liksom ett brev. Fyll i svarskupongen. De åtta bokstäverna du samlar in utgör ett ord som du ska skriva på svarskupongen. Använd bokstäverna som du hittar under ordet Suomi. Ta din ifyllda svarskupong till den gröna inkorgen på Rapippator.

Ett stort pris på 3 kilo påskgodis och två tröstpriser utdelas bland alla deltagare.

Var noga med att ta med din egen penna !!!

LYCKA TILL!!!