Suuri Kurpitsajahti

Onnistunut Kurpitsajahti Vanhassa kaupungissa. Arviolta noin 1000 henkilöä, iloisia lapsia perheineen osallistuivat.

Onnistunut Suuri Kurpitsajahti!

Onnistunut Kurpitsajahti Vanhassa kaupungissa!

Tammisaaren Vanhankaupungin yhdistyksen järjestämä Suuri Kurpisajahti Pimeän illan aikana 30.10 Raippatorilla oli hyvin onnistunut. Arviolta noin 1000 henkilöä, iloisia lapsia perheineen osallistuivat tapahtumaan. Tehtävänä oli löytää viisi kappaletta kurpitsaa jotka olivat piilotettu Vanhaan Kaupunkiin. Jokaisen kurpitsan kohdalla tietoa Vanhasta kaupungista sekä kysymyksen johon osallistuja tuli vastata ja täyttää kyselylomakkeen.
Ilma oli mitä mainion ja täysi kuu loista taivaalta ja haamut tanssivat puistossa (kiitos siitä kuuluu kaupungin puistoosastolle).

Kaikkien sisään jätettyiden kyselykaavakkeiden kesken arvottiin palkintoja. Yhdistyksen arpajaisten päävoitto oli 4,5 kiloinen makeislaatikko. Laatikossa oli mukana tietysti myös hammasharja ja hammastahnaa.

Kaikkille lapsille tajottiin mehua ja keksin jahdin jälkeen myös grillimakkarat olivat suosittua herkkua.

Vanhan kaupungin yhdistys haluaa kiittä lämpmimmin tilaisuuden tukioita sekä kaikki ilosiet lapset jotka tekivät tämän tilaisuuden mahdolliseksi.

Tilaisuuden tukijat:

Bio Forum